Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 da hadde en sett en evt graviditet utenfor livmoren?? eller må d da til en annen undersøkelse..?
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 ok. mistet tidlig i SA og var på GU/innvendig UL fredag og d var nok en komplett SA,slapp derfor utskraping, men blør litt ennå, har ophold noen dager, men så begynner d igjen. og litt stikkinger i hø side lyske. Begynt å tenkt på XU, men da hadde vel legen sett noe fredag...
Bebis120408+150511 Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 hmm..ja ville tro det,men da jeg hadde SA blødde jeg også litt av og til...men er du i tvil,så ta kontakt med legen igjen:) bedre å spørre en gang for mye..
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 ei venninne sa at kanskje jeg har stikkinger i hø side er fordi et egg ble befrukta fra den siden.... veit ikke jeg altså, får se d an litt... Bor 2 timer fra sykehuset, så d er ikke bare å svippe en tur dit heller. har jo lege osv her,men begrenset hva dem finner ut også....
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Ikke for å skremme deg, men jeg var på to innvendige ul der de sa at alt var "fint" før jeg etter mye smerter dro til en 3. ul der de så at det var en xu på den ene eggstokken. Dersom du fortsatt har smerter vil jeg anbefale at det tas en ul til og at de sjekker eggstokkene nøye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå