Silje`mor Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har i hele svangerskapet slitt med forhøyet crp. På mandag måtte jeg dra hjem fra jobb pga feber. Hadde litt småvondt i halsen så jeg ringte legen for en sjekk. Når jeg kom ditt hadde crpen økt en del igjen og han fant ikke noe galt med meg. Så da var det akutten i hele går, der de sjekket det meste. Etter en full dag med undersøkelser ble jeg sendt hjem like klok. Er bare så mega oppgitt. Dette er tredje gangen i år:( Lurer snart på om jeg ikke tåler å være gravid....
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Huff da, stakkar deg! Ikke noe særlig å vite at kroppen ikke er helt i toppform... De vil ikke gi deg et bredspektret antibiotikum og se om det kan hjelpe på infeksjonen da? Kanskje ikke så greit pga graviditeten...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Sliter selv med mye infeksjoner i kroppen. Har også gått på antibiotika uten at det har hatt noen effekt. Hvor høy var crp? Min har ligget mellom 26-28 og så lenge den ikke var høyere så var det visst ikke så farlig...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hei, jeg har hatt det akkurat som deg. Følt meg syk i mange uker, og hatt en crp som har steget og sunket hele tiden. Endte for andre gang hos legen med en crp på over 70 og jeg hadde lungebetennelse, bihule betennelse og streptokokker. Jeg ble bedt om å ta det helt med ro og satt på en antibiotikakur. I tillegg 14 dager sykmelding. Som sagt måtte jeg til legen flere ganger før "det slo ut" skikkelig og jeg fikk bekreftet at det ikke bare var meg som hanglet og var lite motivert. Jeg var ordentlig syk om måtte ha medisin. Ikke gå for lenge og være småsyk, gå heller til legen igjen og be om å bli sjekket. God bedring.
Silje`mor Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Crpen har lenge vært på cirka 40(ca12uker), men nå har den økt til 96. De har sjekket meg nå x antall ganger uten at de finner ut noen ting. Holder på å bli gal av dette! Prøver å jobbe litt, men har jo snart ikke krefter igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå