TT 73 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har så veldig lyst å bli spådd av flere her. Ble spådd av en i går, og takker selvfølgelig for det, men har veldig lyst på flere meninger. Litt om meg: Født 070573, har 2 barn, men vil så gjerne ha et til:-) Mannen min er født 230471. Blir jeg gravid snart, og event. hvilket kjønn? På forhånd takk :-)
Blå+Rosa? Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Hei! Får opp graviditet på deg i mai, med gutt.
TT 73 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Tusen takk for svar:-) Noen flere som vil spå meg???
Kristine_88 Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 vet du...jeg får ikke opp noe på pendelen her jeg... men skal prøve hue jeg får opp at vil bli gravid i år er du sånn normalt bygd. sånn ikke tynn og ikke tjukk.. lyst hår som du pleier å sette i hestehale? ellers fikk jeg opp badminton... liker barna dine å spille det? jeje
TT 73 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2008 Hei igjen. Så spennende da. Jeg har nok noen kilo for mye på kroppen, dessverre, men har greid å legge om kosten ganske mye i det siste, så vekta er på vei nedover. Har ganske langt hår, selv om jeg ikke bruker så mye hestehale. Men det med badminton stemmer nok ikke, selv om jeg så noen andre barn som spilte det i dag:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå