Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ligger ute i vogna, men av og til hyler hun så må ut å trille for at hun skal sovne igjen. dette skjer gang på gang, så jeg rekker ingenting av d jeg skal gjøre inne. Hun virker mye urolig for tida når hun sover. det samme skjer på natta. hun kaver og styrer på. Tror jeg blir tullete snart da jeg ikke skjønner hva det er. Virker ikke å være magevondt heller. Hun er 4 mnd og jeg fullammer. Noen som har tips elr erfaring?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke så mye tips og erfaring å komme med da jeg er litt "heldig" på den fronten, men tenkte ihvertfall jeg kunne sende en oppmuntringsklem om ikke annet! :)

Skrevet

For all del...ikke gå ut å rugg på vognen for å få henne til å sove igjen!! da jør du henne avhengig av å bli rugget for å sove videre. da blir det så tungt for deg. det er bedre om du tar henne opp viss hun ikke sovne av seg selv igjen, til slutt skjønner hun at det ikke hjelper å gråte men må legge seg å sove av seg selv.

Hadde samme problem med min, å jeg gikk å rugget...fikk aldri ti til å gjøre noe annet. Men kan trøset deg med at det går seg til. Dette var en måte som funket for meg og min lille, men sier ikke at dette er det riktige for alle!

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...