Gå til innhold

Nå skal det jaggu trimmes!!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt Dvd-ene Mammatrim med kari, og carmen electra-fit to strip. Gleder meg til å begynne. Denne gangen skal jeg være aktiv og se sprek og sunn ut gjennom hele graviditeten. Det styrker selvbildet også... kjenner jeg begynner å slite med det allerede... =/ Men etter litt trimming,så går det seg til tenker jeg:)

Er ikke vanlig til å trimme,men går stort sett daglige turer med sønnen vår da:) Men føler ikke at det er nok, må trene litt styrke osv også :)

Nekter å gå opp 20 kg denne gangen også.. hihi ;) Nå skal sjokoladen legges på hylla og frukten på bordet! :D

Gleder meg :D

Flere som trimmer her eller?=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kommet så godt i gang med trening på sats etter jul. Har trent tre ganger i uka og har oppdaget både magemuskler og biceps :-)

Og så ble jeg gravid. Men tenkte å fortsette med dette så lenge jeg klarer.

Jeg merker at jeg er litt mer redd for å ta i. Og er forsiktig med hopp og sånn, selv om man skal leve som normalt.

Så lenge formen er fin tenker jeg å trimme. Er noe overvektig fra før og vil ikke ha så fryktelig mange kilo ekstra på.

Skrevet

trener 2-3 ganger i uka - deilig, håper jeg kan fortsette lenge ut i graviditeten

Skrevet

Nei så imponerende.. jeg gjør ikke så mye mer enn å "lufte" dattera vår jeg heller, men nå ble jeg inspirert :)

Hvor fikk du kjøpt disse DVDene?

Skrevet

Jeg trener normalt fem ganger i uka, og går lange turer med bikkja de to andre dagene. Trening er min lidenskap:) Gjør så utrolig godt for både fysisk og psykisk velvære. Jeg har en helt normal kropp, litt ekstra fett på mage, rumper og lår, ikke noe "personal trainer"-kropp eller noe:) Men er sterk og har god kondisjon, og satser på at trening i svangerskapet ikke bare skal bidra til at kiloene ikke raaaaser på, men at både de ni månenedene, fødselen og tiden etter fødselen blir lettere enn ellers. Men pga kvalme har jeg måttet begrense meg en del de siste par ukene. Gleder meg til å gå på spinningtimer og svette litt igjen:)

Men nekter å legge sjokoladen på hylla. Akkurat nå virker tanken på sjokolade frastøtende, men er normalt veldig glad og det, og skal da nyte livet også når man er gravid. Så noe god sjokolade på lørdagskvelden blir det også fremover. Men det gjelder å begrense seg!

Skrevet

Det hørtes bra ut med slike dvder. slike vil jeg også ha. jeg sliter veldig med å trimme. blir til at jeg går tur en gang i blant men det blir så alt for lite. slite med for lite søvn og kvalme. så hadde trengt en dvd, så kan jeg trimme hjemme i min egen stue. Sender du adr hvor du bestilte de???? På forhånd takk!!!

Skrevet

Jeg trener som vanlig. Prøver å få tre økter på treningssenter i uken, men har fått beskjed om å ta det rolig hvis jeg er sliten.

Tror jeg skal få bestilt meg en magedans-dvd, så har jeg noe å gjøre hjemme når jeg ikke orker å dra på trening.

Skrevet

Gå inn på cdon.com og søk på treningsfilm / gravid.

Jeg bestilte en derifra. Kom i posten i går, så nå er det ingen grunn til å ikke trimme :o)

Skrevet

Ikke hopp og sprett for mye når du er gravid.

Og ikke tren magemusklene. Magen må ha plass til å vokse. Men ellers: Kos deg!!

Skrevet

Jeg har ikke vært noe flink med trening i det siste, men vanligvis trener jeg 3-4 ganger i uken og akter å fortsette med det. Får nok svømt en del fremover også og det er vel bare bra.

Har store planer om å trene magemuskler, her er det mer enn nok plass :D Håper ikke det gjør alt for mye, jeg er nødt til det pga ryggen. Livredd for å få skikkelig låsning når jeg er gravid. Ikke særlig ålreit...

Skrevet

Jeg kjøpte dvd'ene på www.dvdhuset.no:)

Jeg spiser sjokolade langt oftere enn bare på lørdager,derfor legger jeg den på hylla..men kan jo hende jeg unner meg en liten bit av og til,for det er jo så godt:D men alt med måte såklart...

Og så blir man jo i godt humør og får mer energi når man trener:) Det kommer godt med ,med en 2 åring i hus! :D hehe

Skrevet

Jeg trimmer ikke så veldig mye...

Var veldig aktiv i sport før, så jeg var i ganske god form, men nå har jeg lagt opp ;)

Blir ikke så mye tid til overs med en familie å tenke på. Fant ut jeg heller ville bruke fritiden min på dem. :)

Men jeg gjør litt styrkeøvelser (mage, rumpe, rygg og lår) et par kvelder i uken. Og så bekkenbunnsøvelser nesten hver dag! (gjør 30 rep. etter jeg har lagt meg om kvelden, lettere å finne musklene når man er helt avslappet).

Det trengs hos meg siden jeg fikk totalruptur forrige fødsel.. :/

Skrevet

Iflg fysioterapeuten min er det SVÆRT viktig å styrke magemusklene gjennom svangerskapet. Disse musklene hjelper til under fødselen :-)

Skrevet

Jøsses. Og jeg som lurte på om hopping og spretting kanskje ikke var noe særlig skulle jeg bli gravid. MEn nå sliter jeg, så jeg blir nok litt paranoid. Da ser det ut til at jeg kan fortsette med treningen som før. En evnt. befruktning/spire vil komme uansett trening eller ikke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...