Venezia 1 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Så at det skulle være et program om ekstrempremature neste gang, men når er det Brennpunkt sendes?
Venezia 1 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Ja, og jeg tror det må ha vært reprisen av gårdagens program som gikk i reprise i dag tidlig.
Julie<3 Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 så inne på web-tv og nå så går det program om "barn til salgs" http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/352870 dette er linken hvis du vil se
Julie<3 Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 hvis du ikke har sett den da (gikk på brennpunkt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå