Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Min sønn på snart 7mnd bæsjer 4-7 ganger hver dag :-/ Har sluttet med malt i melka men det gir seg ikke. Kan grøt virke avførende ? Snodige greier. Men noen som vet hva jeg kan gi for og få en litt fastere mage?
Linda-Kristin=) Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 småfolk har en risgrøt med banan som kan gi litt fastere mage, men den er litt vanskelig å få tak i... hva med vanlig risgrøt med moset banan? min ble ihvertfall mye fastere i magen av risgrøt/banan!
tre_prinsesser Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Ris er jo generelt bra mot løs mage. Hva med riskjeks? De kan du kjøpe økologiske, uten salt og sukker. Banan reagerer barn forskjellig på, noen blir løse og noen blir faste, det funker veldig bra på vesla vår hvertfall. Også gir vi alltid mat med blåbær i hvis hun er dårlig i magen. Det finner du i frysedisken uten tilsatt sukker. Pleier å mose det når det er tint og ha det i grøten. Vet at når større barn har løs mage skal man styre unna melk og melkeprodukter, men vet ikke hvordan det er med mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå