Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har lagt på meg 10 kg som egentlig ikke er spesielt mye, men jeg hadde litt å ta av fra før for å si det sånn. Kjenner at jeg er litt desperat ift den vekta nå og håper det skal stagnere, i beste fall om jeg hadde klart å miste noen kilo før fødsel. Vil jo gjerne ned i normalvekt etter at barnet kommer og da hjelper det jo ikke akkurat med enda mer ekstra fett på kroppen. Er det noen som har lagt på seg jevnt til uke 30 + for så å gå litt ned eller i det minste stått stille på vekta?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei.. jeg har vært "heldig" om man kan si det sånn, har jo spydd siden pos test, så kanskje ike så veldig hedig hadde gått opp tre kilo frem til uke 32, var hos legen i uke 33 hadde da gått ned 1.5kilo, seff glad for det, men har jo ikke gjort noe for det, har spist akuratt hva jeg vil når jeg vil, til tider endel usunt... Dette er så individuelt fra person til person, så lenge du spiser sunt og er fornøyd selv så får vekta vise det den vil... kos deg de siste ukene du
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Hos meg stagnerte vekta fra uke 28 til 35, men det var mest fordi jeg var så mye sjuk. Fikk både omgangssyke og influensa, og hadde problemer med å få i meg mat. Ikke akkurat å anbefale, men aldri så galt at det ikke er godt for noe Magen vokste fint i samme periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå