kimin Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 jeg har så sinnsyke murringer helt helt nederst i magen,sikkert der liv mora er....det kommer og går....er dette graviteikn?? lr betyr det at tanta er rett rundt hjørnet....har også fått økt utflod... takker for svar:)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei. Jeg har akkurat det samme! Itillegg til at jeg har vondt i korsryggen. Så håper du får noen svar, for jeg vet heller ikke om det kan være tegn på graviditet. Lykke til!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Når i syklusen er dere da? Når forventer dere menstruasjon?
Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg skal ha menstruasjon om 8-9 dager. Jeg trodde først at mensen var tidlig ute. Men har hatt disse murringene i flere dager nå, uten at tr har kommet.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Da er det muligheter for graviditetstegn ja:-) Lykke til og håper det er det!!!!!!!!!!!
LucyQ Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Dette kan være typiske tegn, ja. Jeg hadde mensmurringer i mitt forrige svangerskap, hvis det er det du mener. Dette kom og gikk hele tiden. Gikk og ventet og ventet på tr, men den kom aldri.... Det var det eneste symptomer jeg hadde da. Var da 6 eller 7 uker på vei. Lykke til hvertfall!!!!
alvilde Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 jeg er 5 uker gravid å jeg har hatt mere utflod en vanlig å menslignende smerter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå