Randis Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Er bare 5+6 men vil gjerne at de neste månedene hadde flydd forbi og jeg hadde fått møtt lille knøttet inni der. Dagene går sakte. Spesielt når man er sykmeldt..
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei :-) Skjønner deg svært godt! Testet selv positivt svært tidlig, noe som ikke akkurat hjalp på å få fortgang på ukene :-P Prøver å si til meg selv at jeg ikke skal tenke på at jeg er gravid og hvilken uke jeg er i så flyver nok dagene avgårde,MEN vanskelig når man ligger over doskåla eller krøker seg sammen i sengen :-( Håper at når våren kommer og man kanskje blir i bedre form så går tiden fortere, men ingenting som tyder på det nå, er snestorm her og jeg kastet opp for liten stund siden :-/ Lykke til :-)
*Jej* Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg jobber nå å jeg, men synes alikevell tida går utrolig seint!!!! Synes synd på deg som er sykemeldt. Er du så dårlig at du ikke klarer å gjøre noe eller? (for da er det i allefall kjedelig!!)
Randis Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg har ME, kronisk utmattelses syndrom. Før fløy dagene pga. var for dårlig. Men etter jeg ble gravid er jeg mer og mer oppegående. Tiden står stille nesten. Ikke vant til å være oppe så mange timer om dagen og faktisk få til å tenke og fungere. Veeldig godt, men til tider langdrygt og rart.
*Jej* Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Oi, ja da det er sikkert en forandring ja! Du får prøve å nyte det, selv om det er langdrygt;)
Randis Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Ja, gjett om. Det skal jeg gjøre. Koser meg veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå