Gå til innhold

Til dere som "ønsker" dere jente eller gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere da vite kjønnet på ultralyd for å på en måte forberede seg selv på kjønnet?......

Jeg ønsker meg veldig en jente og er "redd" for å bli skuffet. Ikke misforstå, jeg vet jeg blir glad når barnet kommer uansett, ville ikke byttet ut mine gutter for alt i verden. MEN da jeg har 3 gutter så hadde det vært så kjekt med ei lita jente denne gangen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg er 15 + 3 i dag og vi skal på privat ul på Tirsdag, deretter ordinær 8 Mai. Vi har veldig lyst å vite kjønn!! Men kommer ikke til å forbrede annet enn det nødvendige i nøytrale farger.. I TILFELLE! :)

Skrevet

Det er jo kjekt å vite hva det blir, for å forberede seg både med handling og kanskje navn.

Og selv så ønsker jeg at alt skal gå bra, det er det viktigste. Men tror alle "håper" på det ene eller det andre. Og når man har man har 3 gutter fra før, er det jo lov å håpe på å få ei jente:o)

Skrevet

Det tror jeg ville være naturlig for de fleste! :)

Jeg har vel jente på førsteplass, og samboeren min har gutt.. Men vi blir like fornøyde uansett hva det blir - Bare det er friskt! Det er det viktigste :)

Men hadde nok hatt ett lite håp om jente jeg også hadde jeg hatt tre gutter fra før :)

Skrevet

Eg vil også vite kjønn denne gang, har ikke villet vite det i tidligere svangerskap.

Vil ut å handle! hihi

Har jente øverst på ønskelisten eg også, selv om eg har 2 fra før:)

Det er nok enda mindre "lov" enn for deg som har 3 gutter he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...