Gå til innhold

Motorsykkeltur I 6. måned.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er så heldig at jeg har fått i oppdrag å flytte en motorsykkel i 3500 kilometer. Jeg tror turen blir fantastisk, men jeg er bare i 4. måned nå. Noen som har erfaringer med motorsykkler og store mager (nei, jeg mener ikke øl og hamburger mager...selv om de tar seg godt ut på Harleyen) Vil ikke si nei til denne utfordringen, men jeg vil svært gjerne ha tips og råd. Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker rå morsomt, dessverre kan jeg ingenting om å kjøre motorsykkel når man er gravid (med unntak av at jeg har en nå, men jeg har ikke mage ennå...) Lykke til og håper noe kommer med noen gode svar.

Skrevet

Dytter litt jeg, må da være noen som kan hjelpe..

Skrevet

Kommer vel litt an på type sykkel..

Sist jeg var gravid hadde jeg ikke hatt sjans til å komme meg opp på en sykkel - uansett type.

Så du må jo egentlig bare se ann formen og din egen størrelse:)

Risiko for kjøring veit du jo sikkert alt om...jeg har blitt for urolig av meg til å kjøre sykkel.

Skrevet

Kjenner selv at det presser veldig på bekkenet mitt med motorsykkel, men jeg har tenkt meg en tur til kiropraktor å få knekkt litt så blir det forhåpentligvis bedre. Det er i allefall god plass til magen i en motorsykkel, det er det foreksempel ikke om du kjører fly. Setter du sete tilbake blir beina for korte..... nå ja. Lykke til. Litt av et eventyr.

Skrevet

Ikke helt det samme, men kan kanskje sammenlignes... Jeg har nettopp vært på fjellet i en uke. Vi skulle på snøskutertur og jeg snakket me legen min om dette før jeg drog. Legne min kjører selv snøskuter så han vet hvordan det er. Han anbefalte med ikke å kjøre snøskuter p.g.a ristingen som kunne føre til for tidlig fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...