Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 har kjent litt småsmerter i magen den siste uken, ikke noe volsomt, men litt. Har ikke hatt det tidligere i svangerskapet i det hele tatt, og nå er jeg bekymret for om det kan bli en tidlig fødsel? er 35 uker på vei. men det er veldi lite altså, bare slik innimellom.Har alltid hatt sterke menssmerter når jeg ikke har vært gravid, noen som kan hjelpe meg?
76mod -og-fødeklar Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 hei. jeg sliter med akkurat det samme.har vært hos gyn i dag og alt er bra. det er så mye som gjør seg klart til fødselen så vi får vist bare ta smertene som de kommer.
Blå + en i magen Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg har også sterke menssmerter, særlig om natten. Så vondt at jeg ikke får sove og vrir meg rundt. Er vel bare forberedelser... Jeg er i uke 35 jeg også.
mine små alver... Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg har hatt hyppige og sterke mensmurringer og kraftige kynnere siden uke 30. Er 38 uker nå,så her i gården er det bare modningsrier.mange dager jeg har tenkt"nå skjer det" men neida...så lenge de ikke tar seg opp(regelmessige) slimproppen eller vannet går kan du ta det med ro.Det var iallefall det jeg fikk beskjed om av min jordmor.Dette er min 2. og jeg hadde heller ikke disse forrige gang.Er visst mer vanlig 2.gang disse modningsriene. Heldigvis skal jeg bli satt igang om bare 6 dager så for min del håper jeg de har hatt noe for seg og har hjulpet på modning.=) lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå