brooklyn Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 hva gir man en som har alt? Antibiotika:))) MIn favorittvits:) vi gir gode håndkremer eller gavekort på fotpleie til våre gamle tanter og mormorer. eller lydbok, kanskje?
Mamma Mirabell Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 bildebøker av familien.. bilder på veggen... mat.. ostekurver...abonnemang på blader...kremer...
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Til min mormor, som nå er 86 år, pleier jeg å kjøpe en god bodylotion, gjerne fra apoteket. Der har de mye fint.
mamman til ana Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Ja..skal i selskap om to timer..har ikke kjøpt noe..så noe litt enklerer?
Gjest Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Hadde gått på et parfymeri eller apotek og kjøpt en skikkelig god krem av noe slag.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 god flaske vin eller conjak ?? ( om hun liker sånnt da, ) stillte med det i 100 års presang og det sto veeeldig til ;-) bor hun hjemme og steller seg selv: lag opp litt forskjellige middager i bokser som kan gå rett i fryseren ? lettvint og godt med en litt annen smak enn det hun lager selv ? ( mye brukt til mine bestemødre, de elsket det)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Vi gir ofte bilder, enten i album eller ramme. Gode sokker er faktisk noe de gamle setter pris på (slike som ikke strammer oppe). Kasse kaffe. Eller slageren: kurv fylt med feks dessert, kjeks, kaffe, strømpebukse, håndkrem, te, grøtpose, ukeblader osv.
mamman til ana Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 ja likte forslaget over her LisseUmmaNuddeAtteJam..kan liksom bare gå innom rema her fær vi går:)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Som andre her sier, kjøp noe på Apoteket, der selges de mye fint i gaveesker, blandt annet ullsokker med antiskli
Musemor med tre søte små Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Hva med to biletter til et teatherstykke hun har lyst til å se. En til henne og en til et valgfritt følge
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Hehe, ja den er ganske enkel, men du verden så godt det faller i smak. Sviskekompott og denslags. :-)
Leirha Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Sysn det er fint å gi gavekort på klipp, eller noe annet hos frisøren. Det er noe en alltid har brukt for.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Noe å ha det i. hehehehe (husker dere den reklamen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå