**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Dagen før termin, den 29. mars kom jenta! Hun er kjempenydelig!! Hun veide 3620 gram og var 51 cm lang:) Er veldig glad den delen er over og nå skal vi bare kose oss:) Takker for meg og ønsker alle lykke til!
2 fine små Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Gratulerer saa mye og veldig vakkert navn dere har valgt. Lykke til videre. =o)
Kjærlighet <3 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 GRATULERER!! :-) Kos dere masse, tiden går så ufattlig fort når de er så små....
mamman te JM og M Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Gratulere med den lille jenta!!! å må bare si at dere har valgt et kjempe fint navn, min jente heter å June kos dere framover :)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 jeg ønsker ikke å være stygg mot dere nå, men hvorfor JUNE? forbinder det med pule, "Skal vi june".....? er dere ikke redd for at barnet skal bli mobbet....?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 mulig litt trøtt... er anonym over... men mener dere med engelsk uttale kanskje...? da blir det jo noe annet... sorry
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 herregud må le litt. jeg heter selv June og folk forbinder ikke det med pule... Er vel en plass me noe dialekt greier det da de sier sånn? annsett jeg er strålende fornøyd me navnet mitt og får ofte finne kommentarer på det så jeg hadde ikke tenkt på det ivertfall Men så er jo noen mer sexfixserte en andre da... hAHA
nr 4 er her<3 Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 gratulere så mye med June=)deilig å være ferdig tenker jg...
*LilleTroll + spira Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Gratulerer så mye.. Ang mobbing av navnet June. Tror det kommer litt ann på hvor i landet du er fra du gitt.. har aldri hørt uttrykket "skal vi june?". June er vanlig der jeg kommer fra - pent navn! Masse lykke til
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. april 2008 Takk, takk alle sammen! -Og tror ikke det blir noe mobbing pga navnet hennes:) hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå