mammamus Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Vil bare ha noe enkelt noe. Noen fantasifulle sjeler? Noen som hadde noe sånt selv kanskje?
Vipsenmamma Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Tja, ... markblomster? Selv hadde jeg ingenting - det var kjempeenkelt.
wirre;o) Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 jeg synes det er ganske lekkert med tre stilker fra hortensia bunnet tett sammen, blir liksom en ball...
Joikaboll@ Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Jeg hadde 5 cala (eller hva dem heter) med hekla ståltråd og noen perler i. Var så fin atte. Og ENKEL.
Bulikuli Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 hadde hvite roser med sølvkant, litt blader omkring og to grønne "strå" som gikk i kryss litt på siden over rosene, den var nyyydelig og veldig enkel. lykke til med giftingen forresten!
mammamus Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Hortensiaen fallt jeg helt for! Foe en ide! Takk dere andre også
mamamaren Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 hvordan ser kala/cala ut? Finner dem ikke på nett...
Joikaboll@ Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Om jeg har klart det ligger det bilde av buketten min på profilen nå. Jeg sa det var 5 kala, men det var jammen meg 7 gitt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå