Jodasåneidaså Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 ...som Anonym, den søte lille marsipangrisen, så sjarmerende kalte deg; før æstånasjing & brejkin njues, dilit! Næow! Or fårrevver håuld jør brethh. Thænk ju.
Patetica fåkksi Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg vil også høre de æstånasjing ænd breiking njus!!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 YO! d var jeg som kalte Bæsje Måkeshit for bærkorkadummåkeshit isted:) var d noe dere lurte på? siden dere har laga en tråd om d? kanskje hvor jeg hentet inspirasjonen fra? kan gjerne holde en takketale og komme opp med fler fine nick:) kos og klemz
Patetica fåkksi Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Anonym, this is for you: http://www.vg.no/bilder/edrum/1124684952400_441.jpg
Jodasåneidaså Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Høhø. Klasse! Ellers, verken æstånasjing eller særlig brejkin njues, sånn egentlig. Mer pinlige, mørke hemmeligheter ænd såv ånn. Men du vet, om du betaler godt...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Nice asshole du har Balooa & Kengurua!!Hadde ikke trudd den skulle være så søt å slim, trudde heller den du være like stor som kjæften din....Nemlig BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jodasåneidaså Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Døh, Anonym, du er virkelig så søt at jeg får en slik ukontrollerbar lyst til å spanke deg ømt med en selvdød makrell.
Patetica fåkksi Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Selvdød, som i "Dødsårsak: alderdom" f.eks? Dessuten veit vi jo alle at'a Korga ikke er stinn på gryn, hva slags tjenester tilbyr hun deg mon tro?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Åhhh...Ble du fornærmet nå digre mugger??Tok jeg kansje feil av deg og hu andre??Hmmm...trur nok ikke det,regner med at din ass er like stor som visse andre kroppsdeler på deg:p
Patetica fåkksi Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Anonym, stikk en paraply ned i halsen og trykk på knappen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Hmmm...."tenker" Næhææi...Trur heller jeg går for å bli spanket til døde med den der selvdøde makrellen jeg!!
Jodasåneidaså Skrevet 2. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2008 Innsiktsfullt av deg å sette ordet "tenker" i anførselstegn, ettersom det å tenke på ordentlig jo gjerne fordrer at man faktisk har en hjerne.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Å huff å huff...Er jeg hjerneløs??Dette var ikke bra!!Hmm...Dette må jeg virkelig ta opp med moren min...hva var det hun tenkte på da hun satte hjerneløse barn til verden!!
Bare™ Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Det kan du lure på.. Tenk så fælt hun må ha hatt det når hun VISSTE avkommene ville vokse opp og måtte leve med konstante fantomsmerter fra adamseplet og opp??
Ikkelektuell Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Ai låvv itt! Har laget plass i kassa til deg.
Jodasåneidaså Skrevet 2. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 2. april 2008 NÅ ER DET FULLT IGJEN! Slett slett slett! Forresten skulle jeg egentlig bare si fnis, fnis, og at jeg nå må tvangslegge en annen nisse, nemlig sønnen min. Og dessuten at man slettes ikke skal kimse av Ugly Betty. Pluss at du må flytte, men dessverre er jeg geografisk handicappet, så jeg vet ikke fra hvor.
Ikkelektuell Skrevet 2. april 2008 #18 Skrevet 2. april 2008 Så morsomt, da blir det enda mer spennende å leke gjett-hvor-måka-bor! Stikkord er himmelretning som tidligere angitt, og by. Hint: Sør er nedover og øst er mot Russland. Geddit? Ser frem til svar i min nytømte postkasse. Lykke til! G'nait. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå