Gå til innhold

Aprilsnarr! Lærere lurte 2.klassinger... hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakka med ei studievenninne i går kveld.

I går, på skolen i bygda der hun bor, så hadde lærerne til to 2.klassegrupper fortalt barna at kongen og dronninga var på tur til Ålesund for å se på ulykkesstedet og besøke pårørende. På tur dit måtte de kjøre forbi denne skolen, og barna ble sendt ut for å vinke. Der sto 25-30 forventningsfulle barn med flagg og greier og venta på at kongen og dronninga skulle kjøre forbi. Men ikke noe kongefølge kom, og de to lærerne ropte "Aprilsnarr!".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars unger, ble sikkert skuffa....

Men litt vittig da;0)

Skrevet

Synes kanskje det var litt drøyt jeg da.. men men.. Det er meg..

Skrevet

Den var litt på kanten. Hadde det enda vært store unger, men 7åringer? Nei den likte jeg ikke.

Skrevet

det var ingen ting å le av.. de er så små når de er 7 år så det syns jeg var direkte dårlig gjordt...

Skrevet

HÆ! Det der fantes ikke morsomt engang! Er du sikker på det ikke var studievenninna di som lurte DEG? Eller lurer du oss nå? Håper virkelig ikke dette er tilfelle, da kjenner jeg at jeg blir skikkelig provosert.

Skrevet

Synes ikke det var noe ille. :)

(Og håper virkelig ikke gutten min blir så sensitiv at han hadde fått sjelelige sår av å bli lurt 1. april.. )

Skrevet

he, he...synes det var vittig...garantert noe de husker...

Skrevet

eller forresten...7 år...da er man kanskje litt for liten til å ikke ta seg selv høytidelig...man blir vel egentlig fryktelig skuffa...huff, stakkars...men hadde vært utrolig bra med en 6.klasse...

Skrevet

Tenkte akkurat det samme da jeg så reaksjonene her. Tviler noen av de tok skade av det. Gutten til venninna mi lo hvertfall av det.

Skrevet

Vittig at barna står på en ulykkesplass der mennesker NETTOPP har mistetlivene sine, for å hilse på Kongen og Dronningen som ikke kom?

Trodde vi skulle være bedre rollemodeller enn dette.

Kunne de ikke komme på noe bedre, burde de kanskje latt vær, eller?

Skrevet

Jeg er med på å narre 7-åringer, for all del, men å knytte det opp mot en slik katastrofe er bare smakløst.

Skrevet

oi, DEN var drøy den...

Skrevet

Dette var jo laaangt fra Ålesund, over 20 mil. Men de måtte liksom kjøre forbi der når de skulle dit. I virkeligheten ville de uansett ha kjørt en annen vei om de skulle kjøre dit, men det visste ikke barna.

Skrevet

Det der var ingenting å le av. Utrolig dårlig gjort overfor ungene!

- og et godt eksempel på hvorfor jeg ikke liker 1.april.

Skrevet

Ah, så ille var det da ikke! Husker selv som liten at jeg prøvde å lure andre, dette har de ikke vondt av! Bare litt frisk luft og noe å huske. Tenker bare på lærerne som brukte dyrebar tid ute, sånn som tidspresset som oftest er for dem ;-)

Skrevet

Hadde de bare sagt at kongefamilien skulle komme, og fått dem til å vinke, så kanskje det ikke hadde virka så smakløst. For meg var det forbindelsen til ulykka som gjorde at det ble helt over kanten, pluss at jeg syns barna er litt små til å se humoren i noe sånt. Syns det var en dårlig spøk.

Skrevet

Herregud, jeg regner med de ungene kom hjem til foreldrene sine og var glade og lo av dette.

Kanskje de sa det allerede i bilen, barn er ikke dumme. De har humor de også.

Jeg kødder ofte med nevøen min på 5år, og han syns det er morsomt.

Hjelpes.. Som dere reagerer på ting.

Skrevet

De hadde jeg sendt skriftelig klage på.Ingenting å lage spøk om det der....Ikke forsmå unger iallefall..

Skrevet

Forferdelig tragisk ulykke, men aprilspøken hadde da ikke noe med det å gjøre. Den var bare nevnt som en grunn for at kongeparet tilfeldigvis skulle kjøre forbi skolen, som ligger over 20 mil unna Ålesund.. De sto ikke midt i raset og lo av det..

Snakk om å overdrive!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...