Gå til innhold

Lekkasjer...men hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at mange har spurt om dette før, men må bare spørre jeg også... Stort sett hver dag blir jeg ganske våt i underbuksa, nesten som om jeg skulle ha tisset litt på meg, men jeg tror ikke det er tiss. Lukter ingenting annet en "klam truse" og når det renner så kommer det liksom helt ukontrollert. Kjennes ut som utflod idet det renner ut, men det er jo helt tynt og klart (kanskje noen ganger litt tykt og hvitt i midten av den våte flekken men that's it). Var på ultralyd for noen uker siden og fikk beskjed om at jeg hadde godt med fostervann.

Er det mulig å lekke litt hele tiden uten at det gjør noe eller kan dette bare være utflod? Hva er deres erfaringer med evt. slik tynn utflod?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat det samme selv jeg. Har hatt utflod hele tiden, men de siste ukene har det blitt mer vått som du beskriver ovenfor. Jeg er i uke 30 nå. Jeg snakket med jordmor om dette og hun sa at det ikke var noe å bekymre seg for. Hun mente at det kun var utflod. "Så lenge det ikke rinner nedover lårene, så er det iallefall ikke fostervann"(ref.jordmor).

Men ekkelt er det jo:)

Skrevet

Ja, sånn har jeg også det.. Men i dag kom det ut kjempemasse.... Men tror ikke det var fostervann.. Hvis det først begynner å lekke, vil det vell lekke litt hele tiden vil jeg tro...

Det som kommer ut hos meg er også litt hvitlig, men kan være helt blankt også.. Og så lukter det litt sepsielt, veldig søtt på en måte, så det er iallefall ikke urin.. ( unnskyld detaljer, hehe)

Skrevet

Til Burden 07 - Jeg mener jeg har lest her at fostervann kan lukte litt søtlig! leste innlegget ditt høyere oppe her også.. Tror jeg ville ringt føden hvis jeg var deg...

Skrevet

Ringte på føden i går vedr samme spørsmålet. De ville ha meg inn for sikkerhets skyld, så tok en tur. Viste seg at det bare var veldig tyntflytende utflod. (Hæ? Kan det være sååå tynt?!) Anyway, fikk sjekket det meste, både meg selv og den lille, og alt var bare bra!

Leste en del tråder her på BIM i går, og så at hos noen få hadde samme symtomer indikert fostervannlekkasje, så jeg ville nok tatt en telefon uansett. Dersom du lekker er det jo en åpning, og da kan det være fare for infeksjoner.

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...