Lala & Po Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Vi skal sette i gang 1 mai! Gleder meg så utrolig!!!! Klarer nesten ikke vente..... Håper denne måneden går superfort! Måtte bare dele det med noen:) Godt å ha noen å dele hemmeligheten med så ikke jeg bobler over til andre
..."har en drøm"... Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei sofia78!! Det er planen vår også! Men så har jeg plutselig begynt å tenke på denne hersens jobben. Skal over i ny jobb, som jeg kanskje ikke skal begynne i før i august...& om vi begynner i mai og den skulle sitte på første forsøk, så vil jeg være gravid før jeg faktisk begynner... ohh... hvorfor må vi jenter være så samvittighetsfulle?? Men jeg håper vi får motet med oss, og at vi kjører på! Blir spennende å følge med deg!! ;o) tihi... dette blir en spennende tid!!
hope<3<3 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 vi starter prøvinga etter 18 april;)!!GLEDER MEG!!!=)=) ja det er kjekt å dele tankene med noen;)
Smileygirl Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Å, så kjekt!! Vi tenker det samme selv.. siste uken i april/starten på mai satser vi for fullt! Mange som vente på graviditeten vår nå, hehe =) Vi giftet oss i september i fjor og føle alle følge med og spør =) Gleder meg enormt til å bli gravid rett og slett Og håper denne mnd. går veldig fort jeg også!!! Men kjenner følelsen, må bare dele med noen.. er MYE inne på slike sider som dette for tiden, leser om graviditet og alt mulig!! Kjempespennende =)
Lala & Po Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Hei igjen jenter, Så morsomt med flere som planlegger i slutten av april/beg av mai. Blir gøy å følge hverandre. snart kan vi flytte over til "bli gravid" sidene og danne ny tråd der Ha en riktig god helg så lenge
mumifrøken Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Jeg legger pillene på hylla (eller i søpla?) 1.mai, etter det blir det storsatsing ) Snakka med legen min i dag, og hun kunne bekrefte at det er en "graviditetspeak" rett etter at man har slutta på pillene, så jeg håper at intens prøving i starten gjør susen. Håper virkelig ikke vi trenger å prøve så veldig lenge, selv om jeg vet at det er veldig vanlig. Jeg kommer nok til å bekymre meg for at noe er galt, selv om jeg vet veldig godt at det neppe er det... Men nå gleder jeg meg bare, vil ikke bekymre meg ) Men dagene går så sakte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå