Gå til innhold

akupunktur og modning mm

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært til akupunktur i dag og håper på god virkning. samtidig sjekket hun om jeg er moden, noe jeg visst var. hadde åpning på 2 cm. er det noen som har erfaring med hvor lenge en kan gå med det før en evt fødsel starter?

Hun drev å styrte "inni der" og dro i livmortappen, sa hun kjente hodet veldig godt.

etter at jeg kom hjem ser jeg at jeg har en del utflod med blod i , er dette vanlig?er det fordi det er noe på gang, eller er det fordi hun har "rotet oppi der"?

signerer med anonym i dag jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du beskriver mtp at hun "rotet oppi der" høres ut som det man kaller stripping.

Dvs at hun utvider åpningen litt med fingrene. Da kommer det gjerne litt blodblandet slim etterpå, og ofte starter fødselen i løpet av det nærmeste døgnet eller to.

Ble selv strippet med mine to 1 uke over termin, og fødte da i løpet av det neste døgnet.

Lykke til!

Skrevet

jeg blei strippet i dag jeg og.. 2 cm åpning.. vil det si det skjer noe snart da??=) er i uke 36..

Skrevet

Jeg tok modningsakupunktur forrige svanerskap.....Hadde 1 cm åpn. første behandling i uke 37, Hadde 3 cm etter andre behandling i uke 38.....Fikk også jordmor ti å strekke litt, men det skjedde ingenting....Gikk med 3 cm åpning i 1 uke. og fødte akkurat 1 uke før termin

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Må man ha åpning for å bli strippet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...