Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Tanken på å ha mange barn (4-5-6) kommer oftere og oftere. Har to nå, og ser den uendelige gleden det er å være her sammen med dem. Ønsker at familien ER jobben min. Men vil det kunne fungere økonomisk?? Noen her som har mange barn, hvordan ordner dere det økonomisk?? Tjener mannen mye, jobber begge foreldre osv?
Sånn kan det gå Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Vi har valgt å bo i områder hvor vi slipper "bo oss i hjel" hele veien. Tidligere byttet vi på å jobbe/studere og å være hjemme slik at jeg og mannen min i snitt var hjemme med barna annet hvert år. Nå jobber vi 100% begge to og vi har så vi greier oss og vel så det. Vi har 8 barn og stortrives med det.
Gjest neinåaltså Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Så flott:) Takk for svar. Syns du det fungerer greit å jobbe selvom dere har 8 barn altså? Hvor gamle er den/de minste nå?
Sånn kan det gå Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Funker helt fint å jobbe ja. Minsten er 2 1/2 nå, men jeg har jobbet fra før han ble 1 år. Har jobbet og/eller studert hele veien mens vi fikk de andre barna også da.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Hedlig du er som har en mann som vil ha mange barn. Var dere enige om det før dere ble gift/samboere? Jeg tenkte ikke så mye på slikt før. Det har vært jeg som har tatt initiativ til barn. Og har måttet mast lenge. Nå har vi 2 og han orker ikke mer. eller kanskje senere. Jeg tenker om jeg burde finne en ny, for jeg ønsker 2 til. Eller bare vente å se om det ordner seg. Syns det virker som det er slik for mange. Mannen er jo så treig. Har sett andre par. Mannen venter i årevis. Skjønner ikke hvorfor ikke menn har lyst på barn. Men så finnes det unntak som din. Heldigris ;-)
Sånn kan det gå Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Vi har vært skjønt enige om alle barna ja. Og vi pratet såklart om ønsker i forhold til dette helt fra starten av.
ma-85 Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Vi vil gjerne ha mange barn. Jeg ønsker meg fem. Ingen av oss tjener spesielt bra (har vel ca 350.000 til sammen), men vi bor i et forholdsvis billig område, utefor en mindre by. Så slipper vi i alle fall skyhøye lånutgifter... Tror det kommer mye an på viljen. Man må ikke ha det aller nyeste og dyreste av alt, man må ikke på sydentur hvert år, osv, slik det virker som om mange krever i dag. Mange har en veldig dyr livsstil! Med en nøktern livsstil og forbruk, tror jeg det meste fungerer, bare man er innstilt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå