drgod Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 har fått positiv test 5 uker etter ma(har hatt neg etter maen)2cb og en billigtest har vært positiv.tør ikke tro det er sant før jeg ser det!Fikk time med en gang. frustrert ja!!etter en sa og en ma siden desember vet jeg ikke lenger hva jeg skal tro.
Dotten Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Oj. Spennende alikevel da. Håååper du har en liten spire der inne som klamrer seg godt fast. Lykke til!
bomsa Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 å Du må fortelle når du kommer hjem igjen...håpe håpe håpe håååååååpe......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå