To trollunger + en spire Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har skrevet en handleliste som jeg bruker hver uke for å gjøre handlingen lettere. Krysser av det jeg skal ha. Kan dere se hva som mangler eller har jeg fått med meg det meste? Kjøleskap Melk Biola Rømme Yoghurt Meierismør Egg Matfløte Fløte Brelett Melange Krem på boks Drikke Farris Juice Brus Saft Frukt/Grønt Druer Eple Bananer Appelsiner Salat Bake poteter Poteter Agurk Paprika Gulrøtter Minigulrøtter Brokkoli Blomkål Kålrot Sopp Løk Rødløk Tomat Sitron Hermetikk/Tørrvare Ketchup/Sennep Dressing Sprøløk Olje Maisbokser Leverpostei Tunfisk Makrell - boks Jordbærsyltetøy Bringebærsyltetøy Blåbærsyltetøy Fiskeboller Spaghettisaus Carbonara Brun Saus Hvit saus Peppersaus Tomatsuppe Spaghetti Pastaskruer Rømmegrøt Tikka masala Ris Grøtris Meksikansk gryterett Stroganoff Moussaca Maxiboller Kjøttboller Skinkeboks Lasagne Fine baguetter Grove baguetter Pølsebrød Hamburgerbrød Knekkebrød Kapteinkjeks Rugsbrød Taco skjell/lefser Taco krydder Taco saus Nanbrød Kaffe Bake/Tørrvare 4-korn Mel-kornblanding 123 Gjær Kokos Melis Potetmel Bakepulver Vaniljesukker Sjokolade 70 % Kokesjokolade Havregryn Sukker Dessert Frukthermetikk Sjokoladepudding Vaniljesaus Ispinner Is Gul krem Kjøledisk Majones Rekesalat Pålegg Kokt skinke Makrell - tube Nøkkelost Hvitost Parmesan Servelat Tagliatelle Biff Svinekjøtt Kjøttdeig Kjøttkaker Reker Kylling Fiskekaker Middagspølse Kyllingfiléter Fiskepudding Rengjøring Glansmiddel Oppvaskmiddel Zalo Omo Hvit/Color Milo Dopapir Tørkerull Svamper Jif baderom Jif – rengjøring Jif – universal Ajax gul Grønnsåpe Oppvaskbørste Frysedisk Frossenpizza Fiskepinner Kapteinens fylte Laks Hvitløksbaguetter Wok Pomefritz Grønnsaksblanding Hygiene Shampo/Balsam Dusjsåpe Asan Tannkrem Bleier Natusan Olje Top to toe Barneshampo Q-tips Pads Diverse Aluminiumsfolie Brødposer Matpapir Bakepapir Her&Nå Dip Chips Sjokolade Tran Sanasol Søppelposer Hundeposer Våtservietter Tannbørstehode Ansiktskrem Tanntråd Håndsåpe Håndkrem Paracet Sinksalve Nesedråper Munnskyllevann Mesoft Barnetannkrem Krydder Oregano/karri/kanel Piffi/kardemomme/Timian Salt/pepper/Basilikum Paprika/persille Grønnsaksbuljong Sukkerkulør Sitronpepper Pommes frites krydder Kajennepepper
Bøggly Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Hææ?? Drar du med deg denne handlelista hver uke når du skal handle? ER ikke det fryktelig tungvindt a? Skjønte ikke poenget med denne jeg.
firemerkersmør Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Forstår ikke poenget jeg. kan du ikke bare gå lkangs alle hyllene på supern da. Istedenfor disse listene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå