silhah og emilie Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 hjeeeeelp jeg er blitt dagmamma...skal dra å kjøpe tvillingvogn i dag MEN mulig jeg skal ta inn et barn til..da blir det 2 barn på 10 mnd og ei på 16 mnd... finnes det noen lur løsning for meg
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Skal være mulig å få tak i trillingtriller....har sett det rundt om. Sjekk feks finn.no, hender sånt dukker opp der. Hvis ikke så kan du ha en unge i ergosele på rygg også.
silhah og emilie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 da tror jeg det blir ergo..trillingtriller er jo diiiiiigre
fox`y Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 kan oxo ha ståbrett til hun på 16 mnd:) jeg har både d og tvillingvogn,men tvillingvognen er kunn brukt 3 ganger da så her var d et dårlig kjøp.. grattulere som dagmamma da, d blir koselig:)
silhah og emilie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 er spørs om hun får til å stå der da..eller har ro nok til å stå der hehe:p tror nok tvillingvognen blir brukt her ja:)
fox`y Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 ok hehe:) ja d spørs d ja. d er 2 år mellom mine 2 gutta da. ska sæll vogna mi æ tengt æ før den støve ned hehe..
fox`y Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 babycare hete den.. e ikke så kjent merke tru itj æ. men den e romslig me go plass t 2 oppi. æ syns vogna e fin æ,men han størsten villa heller gå d e derfor den ikke e brukt meir en 3 gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå