Gå til innhold

Noen som har erfaring med Emmaljunga City Cross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sniker meg inn her fra bim. Er i prosessen med å kjøpe barnevogn, og det er jo helt vanvittig hvor mye forskjellig som finnes der ute... (';') Men vi har falt litt for Emmaljungas vogner, og spesielt City Crossen pga vekten. Noen som har erfaring med denne, og kan denne anbefales? Er det best med City Bag eller softbag? (City Bag'en kan vel være litt vanskelig å bære dersom barnet sover, eller?)

Og har dere generelt noen tips til en førstegangskjøper som er ute og shopper i vognjungelen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurere også på dette..skal kjøpe city cross:)

Det er vel bærehåndtak på city bagen også..bare at de er ikke visende..er en glidelås å åpne så kan de tas ut.. tror jeg..

Skrevet

hei. jeg har city cross og kunne ikke blitt mer fornøyd. jeg hadde citybag i min. det fungerte kjempefint. er håndtak på den som på en bag så den er lett å bære med seg.

Skrevet

Jeg har city cross, men bare sportsdelen, og jeg er STORFORNØYD =) Den er lett å legge sammen, lett å trille og lett i vekt.. Vogna er stor og god, og lillegutt har god plass til både seg selv og voksien =)

Skrevet

Vi har city cross og er storfornøyd!

Brukte city bagen til han var ca 7 mnd, og bruker nå sportsdelen.

Så god å trille, og lett å slå sammmen og frakte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...