Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen? Har ikke somlet meg til å maile deg enda, tenkte jeg skulle komme på noen bra filmer å anbefale først.. :)

Jeg er frisk og rask men bruker aaaaaaaalt for mye tid her inne om dagene.. arg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Så koselig å se nicket mitt :)

Formen er vel på stedet hvil......begynner å lure på om jeg burde ta meg en tur til legen, men føler meg liksom ikke SÅ syk. Skulle hatt noen filmer nå ja, så "slapp" jeg å sitte/ligge her på laptopen i fanget hele dagen.......

Skrevet

Hehe, ikke sant?? Hyggelig å bli 'ropt på' iblant. :)

Kan være greit med en avveksling fra pc'en ja. Skal tenke meg om på vei hjem, har jo så grusomt lang togreise, hehe.

Håper du blir bedre snart - og du må hvertfall bli frisk til mandagen. :)

Skrevet

Ja-ja-ja.....jeg har jo en ubrytelig avtale på fredag også, så må igrunn være i nogenlunde form til det.

Vi hadde rørlegger her idag tidlig, da doen ikke satt ordentlig fast (skvulpa i vann om man løftet på skinka......) og storebror fant lekedrillen sin og ga den til rørleggeren da han skulle borre hull i flisene.... :) Hjalpt til så godt han kunne, men tror igrunn han mest var i veien. -Bra det var en barnekjær rørlegger som virket å synes det var greit med litt "hjelp".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...