Sivalur Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hvordan er formen? Har ikke somlet meg til å maile deg enda, tenkte jeg skulle komme på noen bra filmer å anbefale først.. Jeg er frisk og rask men bruker aaaaaaaalt for mye tid her inne om dagene.. arg!
2nj♥ Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei du! Så koselig å se nicket mitt Formen er vel på stedet hvil......begynner å lure på om jeg burde ta meg en tur til legen, men føler meg liksom ikke SÅ syk. Skulle hatt noen filmer nå ja, så "slapp" jeg å sitte/ligge her på laptopen i fanget hele dagen.......
Sivalur Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Hehe, ikke sant?? Hyggelig å bli 'ropt på' iblant. Kan være greit med en avveksling fra pc'en ja. Skal tenke meg om på vei hjem, har jo så grusomt lang togreise, hehe. Håper du blir bedre snart - og du må hvertfall bli frisk til mandagen.
2nj♥ Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Ja-ja-ja.....jeg har jo en ubrytelig avtale på fredag også, så må igrunn være i nogenlunde form til det. Vi hadde rørlegger her idag tidlig, da doen ikke satt ordentlig fast (skvulpa i vann om man løftet på skinka......) og storebror fant lekedrillen sin og ga den til rørleggeren da han skulle borre hull i flisene.... Hjalpt til så godt han kunne, men tror igrunn han mest var i veien. -Bra det var en barnekjær rørlegger som virket å synes det var greit med litt "hjelp".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå