Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hvorfor i hælvete skal det være så vanskelig å bake? Ikke så ofte jeg gidder, men hver jævla gang så er det ett eller annet som går til hælvete! GRRRRRRRRRRRR
Sjefsmegga Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Sørg for at du finner fram alt som trengst og utstyret før du setter i gang, les oppskriften NØYE tre ganger, pass på at veska ikke er for varm ( eller kald), husk at hvis alt er romtemperert så har man et godt utgangspunkt for å få et godt resultat. Men baker man med gjær så bør man velge fersk gjør og vesken må være ca 37grader, litt varmere enn fingervarmt. Etterheving er gull, minst 45 min. Og minst mulig mel til utbaking ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Takk : ) Bra noe er litt mer positive i dag, he he....!
♥Prinzessin♥ Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Hehe, Ugla.. Da jeg leste "pass på at ikke veska er for varm", tenkte jeg: "hæ? Hva har veska mi med dette å gjøre??" Et par sekunder etter skjønte jeg at du pratet om "væske". Men bildet jeg fikk i hodet var morosamt - skulderveska i kokkeforkle over komfyren. ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå