Vannmann35 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hva tror dere om å bruke disse som serviettringer http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20059607 og sett bordkort i dem? Temaet er hvitt og sølv. Kan det bli fint, eller vil de virke for "kalde"?
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Disse tror jeg blir knall! Kjempefine var de! Syns ikke de ser kalde ut for seg selv jeg nei...
Mamman til Mari Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Tror det blir veldig fint, kjempestilig :-) Har du gått bort fra gaveesker som bordkort nå??
Vannmann35 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Neida, jeg bare pønsker ut ulike idéer.... Prøver jo å finne en lur måte å dandere serviettene på, og kom over disse. De er såpass rimelige at jeg vurderer om jeg skal ha disse som bordkort og eskene ved siden av, eller om jeg skal finne en annen måte å legge serviettene på... Klarer ikke se for meg hvor på bordet jeg skal gjøre av serviettene. Det vil jo være tre sett med bestikk der + glass for hvitvin, rødvin og vann... Ved siden av tallerken må gaveeskene stå - da forretten skal stå klar på tallerkene når gjestene setter seg... Så - hvor gjør jeg av servietten?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 danderer den slik som du vil ha vifte eller lignende og legger på asjetten... det skal vi.
Mamman til Mari Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Tja, si det... Er nok kanskje like greit med en serviettring, da får en hvertfall plassert servietten inni den Evt legge den bare flat på middagstallerken da - under tallerkenen med forrett. Men den må jo synes også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå