Gå til innhold

ang base til bil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk høre i dag at baser ikke passer i eldre biler. hadde planer om å kjøpe recaro sete til babyn m base. var også å så på en besafe izi sleep og forhandleren av den stolen mente at jeg ikke fikk brukt base i bilen min(som er en 98 mod) fordi basene var beregnet de nye bilene..så da får jeg ikke brukt recaro setet i bilen min... noen som vet noe om dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er de base isofiks base som bare funker på nye biler. men bilstoler med den vanlige basen der fester du med selene på bilen og bare klikker ut selve stolen. Går helt fint. Vi har en 92 mod og ingen problemer. Da bør forhandleren sjekke oplysningene om han skal få solgt bilstoler:)))

Skrevet

ta å sjekk ut acta graco logico s. knallbra sete, kommet kjempebra ut i tester. sikkert og solid. og basen festes bare i sikkerhetsbeltet. (det er støtteben på basen så alt står veldig støtt) solskjerm er det også på setet!

i tillegg kan man heve basen (en liten skrudings som også brukes til å stramme beltet, sitter fast oppå beltelåsen) slik at setet kommer litt bakover og babyen slipper å sitte i prestestilling. veldig kjekt om man har litt skråstilte bakseter;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...