Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg holder på å utarbeide et nytt produkt som skal gjøre hverdagen litt enklere for travle småbarnsmødre, trenger jeg å kartlegge noen opplysninger. Så fint om så mange som mulig tar seg tid til å svare på hva den enkelte bruker til rengjøring av barnets stump? våtservietter, kompress, papirservietter e.l. Dere som bruker papirservietter/kompress, hva bruker dere til; vann, olje, såpe eller annet?

Tusen takk for at du tok deg bryet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker papirservietter og vann og gjerne litt lotion/olje i stedet for såpe. Når vi er ute bruker jeg våtservietter. Ellers om morningen og kveld under stell bruker jeg vaskeklut og rent vann.

Skrevet

Jeg bruker engangsklutene fra libero med vann. kun våtservietter når vi er ute.

Skrevet

Jeg bruker Mesoft og vann. Bruker Neutral sine våtservietter når jeg er ute.

Skrevet

jeg bruker klut med vann og olje... Når vi ikke er hjemme, så bruker vi våtservietter.

Skrevet

Vi har alltid brukt våtserivetter...

Er det mye bæsj i rumpa, så tørker jeg med våt klut først...

Skrevet

Bruker bare våtservietter.

Skrevet

vi bruker frottelkuter med varmt vann og babyolje når vi er hjemme. Er vi på tur bruker vi våtservietter.

Skrevet

Bruker vaskeklut med vann og litt olje. Ved masse bæsj bruker jeg mesoft med vann først, og avslutter med klut med vann og olje.

Skrevet

Bruker mesoftkompresser og vann. Ellers bruker jeg bomullsklut og vann. Barnet mitt er 8 måneder nå. Har nettopp begynt å bruke litt såpe, såpen jeg da bruker er simple babysåpe. Brukes bare morgen og kveld, samt når baby har bæsjet.

Skrevet

Bruker klut og kun vann når vi er hjemme.

Våtservietter når vi er ute.

Det har jeg gjort på begge mine og når sant skal sies så kan jeg telle på under en hånd de gangene de har hatt bittelitt sår stump:o)

Skrevet

kun våtservetter - dermica fra apoteket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...