fjollefrua Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Før babyen deres basjet etter å ha kommet hjemfra sykehuset? Gutten min er en uke idag og hadde bek sist forrige torsdag... han får i seg nok mat, suger godt og er ikke slapp. Han har fortsatt litt gulsott og når han ikke bæsjer så blir han jo ikke kvitt gulsotten... Noen med erfaring?
grå :) Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 mine gjorde vel fra seg stort sett hver dag, men er ikke unormalt at de har perioder uten avføring hvis de får morsmelk.
Piruetta Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Når de får bare morsmelk så sier de at det er like vanlig meg bæsj 12 ganger for dag, som hver 12 dag. Så lenge babyen din ikke virker plaget av det, så skal du ikke stresse med det Hos mine har det tatt noen dager. Har 2.
alvis Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Gutten min bæsjet hver 12 dag frem til han var 4 mnd. Så begynte han å bæsje en gang i uken og etterhvert hver 3. dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå