Gå til innhold

Dere som er her inne på dagtid... ?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere sykemeldte, i permisjone eller har dere en jobb der det er mulig å snike inne på bim innimellom? hvilken jobb har dere?

Jeg har en jobb der det er mulighet for moen minutters pause på bim...herlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sykemeldt

Skrevet

Er sykemeldt denne uka, det er ganske deilig. :) Men skulle jo gjerne heller vært i jobb enn å slite med denne hodepinen.

Ellers kan jeg som regel snike meg inn på bim fra jobb i helger og kveldstid, ikke dagtid.

Skrevet

permisjon..venter på nurket:)

Skrevet

Jeg er sykemeldt..40% så er hjemme to dager i uken. Ellers har jeg innimellom tid til å titte innom i arb.tiden også..:-)

Skrevet

Jeg har fri hver onsdag. I dag har jeg levert snuppa i barnhagen og koser meg litt for meg selv. Ikke så ofte jeg er helt for meg selv for tida :-)

Skrevet

Jeg sitter foran pc sikkert 10 timer daglig pga jobb så Bim er alltid i bakgrunnen ;)

Skrevet

får ikke barnehageplass så er derfor hjemme + at ingen vil ansette en gravid i ny jobb!(flyttet å ble gravid med nr 2) så mottar derfor dagpenger å jobber litt i helgene! å skal ut i permisjon til sommer!:)

Skrevet

jeg har en turnus der jeg jobber dag og kveld..å av og til fri så derfor er jeg her av og til på dagtid:)

Skrevet

jobber, men har annahver uke sen og tidlig, så når jeg har senuke kan jeg sitte på bim på formiddagen :)

Skrevet

Nattarbeider her.

Skrevet

Sykemeldt...

Skrevet

Tidsbegrensa ufør her

Skrevet

Sykmeldt

Skrevet

Permisjon. Venter på fødsel...

Skrevet

Svangerskapspermisjon... Har ikke vært på jobb på flere mnd nå.. Så er leeeeeeei av å gå hjemme ja!!!

Skrevet

Og jeg er rett og slett hjemmeværende.. Har gått hjemme siden 1.november fordi jeg ikke har fått meg noen jobb. Hadde et vikariat da jeg ble gravid, men fikk det ikke forlenget desverre. Nå skal det sies at jeg stortrives med å gå hjemme og håper at jeg kan bli mer eller mindre hjemmeværende mamma også. Regner med at jeg må få meg en deltidsjobb etter hvert, men ønsker i størst mulig grad å være hjemme sammen med barnet/barna. =)

Skrevet

har en jobb hvor jeg bruker PC hele dagen , så da går jeg inn på bim en gang eller to om dagen:-)

Skrevet

Er i permisjon, så jeg bare venter på bebisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...