Mony74 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har lest her tidligere at mange har opplevd det og at det er forskjellige teorier om hvorfor det kommer kneppe/knekke lyder fra magen. Men har hatt det flere ganger i det siste og synes det er en skikkelig ekkel lyd, så jeg trenger bare å høre om andre som opplever denne lyden fra magen innimellom. Hos meg kommer den oftest når tassen i magen er veldig aktiv, så jeg regner meg at det er noen muskler eller sener el. som får strekt seg skikkelig, men lyden er bare så guffen altså...
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei! Jeg har ikke dette nå, men hørte ofte den lyden i det forrige svangerskapet. Var ganske ekkelt ja, men helt normalt. Er som du sier sel, mange teorier om hva dette skyldes! Men, det er i hvertfall ikke noe farlig! Jeg ble vant til lyden etter hvert, men var ekkelt i begynnelsen ja.
Silkemage Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 dytter...jeg også har det sånn. Ble redd at vannet gikk her jeg, men det var ikke det. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Har hørt det er det samme som med oss- at vi kan høre at "knekker" i leddene våre av og til. Om dere skjønner. Så er kneppingen barnet sine ledd. Det er vertfall det jeg har hørt, så håper det er rett. Mener på att jeg spurte legen i sist sv.skap om den der kneppingen og fekk det med leddene til svar. Men det er vertfall ingenting farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå