Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest her tidligere at mange har opplevd det og at det er forskjellige teorier om hvorfor det kommer kneppe/knekke lyder fra magen. Men har hatt det flere ganger i det siste og synes det er en skikkelig ekkel lyd, så jeg trenger bare å høre om andre som opplever denne lyden fra magen innimellom. Hos meg kommer den oftest når tassen i magen er veldig aktiv, så jeg regner meg at det er noen muskler eller sener el. som får strekt seg skikkelig, men lyden er bare så guffen altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke dette nå, men hørte ofte den lyden i det forrige svangerskapet. Var ganske ekkelt ja, men helt normalt. Er som du sier sel, mange teorier om hva dette skyldes! Men, det er i hvertfall ikke noe farlig!

Jeg ble vant til lyden etter hvert, men var ekkelt i begynnelsen ja.

Skrevet

dytter...jeg også har det sånn. Ble redd at vannet gikk her jeg, men det var ikke det. Noen som vet?

Skrevet

Har hørt det er det samme som med oss- at vi kan høre at "knekker" i leddene våre av og til. Om dere skjønner. Så er kneppingen barnet sine ledd.

 

Det er vertfall det jeg har hørt, så håper det er rett. Mener på att jeg spurte legen i sist sv.skap om den der kneppingen og fekk det med leddene til svar.

 

Men det er vertfall ingenting farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...