frøet76 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Er det flere med meg i uke 9-10 som føler seg piggere nå enn for et par uker siden. Er mindre kvalm og trøtt. Trodde det var vanlig å være dårlig et par uker til-minst. Er jo glad for det hvis det er normalt, men... Det kan ikke være MA??? Har ikke blødd.
AO3 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg ble også plutselig mye bedre i uke 9. Var på UL etter at revolusjonen (for sånn føltes det!) hadde skjedd, og alt så fint ut. Hvis du kikker på svangerskapet uke for uke, står det faktisk noe om mindre kvalme under uke 8/9/10, tror jeg. Det er nok veldig individuelt når kvalmen gir seg... Vi får bare være glad den ikke fortsetter til uke 12, eller hele svangerskapet, for den del! Sjefen min snakket bestandig om uke 16, da ga kvalmen seg i hennes svangerskap. Jeg er glad jeg slapp mye lettere unna!
☆twinkle twinkle Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 hei, jeg har også blitt kjempe mye bedre! Det er så godt ..er 10+2 nå haddde kvalme til 5 mnd sist..Jeg tror jeg får en gutt denne gangen... jente sist..
lillegull08<3 Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Hei.... Er 9+1 i dag og er også mye bedre... Litt småkvalm til tider, men har ikke kastet opp på en hel uke nå... *smiler fornøyd*... =) Men puppene er like vonde og ømme.... Overlever nok det også.... Hehe! Lykke til girls =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå