Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Litt vel personlig spm. her men.. Er det vanlig at jenter/kvinner har hår i rumpa? *rødme* Har alltid lurt på om det er noe galt med meg.. hormonellt eller noe..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Ja...alle har hår over alt untatt inni helder og under føtter. Du er helt normal...hehe=)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Men gjør dere noe med det? Jeg stresser livet av meg for å skjule det for mannen min, men ender alltid opp med sår eller stubber..Ikke akkurat deilig..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Hahahaha akkurat det samme har jeg lurt på!! Takk for at du turte å spørre;-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg barberer eller bruker hårfjerningskrem. Men mannen min vet om det. Hvis du shaver kan du bruke hårbalsam som "barberskum" da får ikke jeg så mange nupper.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Mannen min har INGEN ting i rompa mi å gjøre så jeg slipper å skjule det;-P
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 anonym 1333. Tar han ikke PÅ rumpa engang når dere har sex? Hvis man først har hår der er det jo ofte langs rumpesprekken og..eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå