Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg bare lurer..........på hvorfor..........det er slik.....enkelte bruker en ..........masse........... punktum ..........mellom ordene..........i ..........innleggene sine. Det kan ..........virke som..........de detter litt ut av..........det de holder på å ..........skrive om............eller..............kanskje de holder på å .............sovne. Jeg klarer ikke helt..........å få med meg hva..........folk ønsker å ..........formidle når..........de har masse teite..........punktum..........i innleggene. Og med dte samme lurer jeg på en ting til!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er folk som skriver masse utropstegn eller spørsmpltegn hysteriske eller prøver de å understreke ett eller annet?????????????????????
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Kjeften din surfit**..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jo, altså; mange punktum viser vanligvis at man lar noe stå åpent og "ubesvart" evt at man ville hatt en pause der om man hadde snakket. Men om man gjør det 40 ganger i ett innlegg vil man sikkert vise verden at man er veldig usikker, eller har null peiling på hva punktumene egentlig betyr. Mange utropstegn skriver man for å vise at man er helt gal og mange spørsmålstegn skriver man for å vise at man er helt hysterisk. Man skriver også mange smilyes for å vise at man er kjempeblid eller fordi man er Dr.Yppert. Ok nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå