2010 baby =)? Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Noen som har gjort dette og kan si hvordan det opplevdes? Har fått time og gruer meg noe helt ekstremt....
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 hei:)må bare spørre deg hva er cystoskopi?
2010 baby =)? Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Heisann! Det er ett kamera med lys opp igjennom urinrøret..de fyller blæra med vann og filmer rett og slett hva som foregår inni den når det kommer væske dit..Ikke noe særlig med andre ord!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 ok:) da var det det jeg skulle ta for et år siden har vært så plaget med urinveis infeksjoner. men kan du ta det nå som du er gravid da?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg tok dette for noen år siden, og jeg syntes ikke det var noe i det hele tatt... Ville ikke brukt noe energi på å grue meg hvertfall... ble kun bedøva og lå der og fulgte med på skjermen mens dem holdt på... ikke summelt:) det går så greit så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå