Nikoline74 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg startet CB EL test på tirsdag 1. april, og forventer EL på fredag/lørdag. Spennende om vi er flere som er i samme situasjon, og så eventuelt følges ad de nærmeste ukene til resultatet av "aktviteten" skal vises på en CB )
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg forventer EL den 7.april, men på dag 9??? så stakk det så mye i eggstokken, så jeg tok EL-test denne gangen brukte jeg STAVER fra billigtester og jeg mener den var positiv, for i dag er den bare svak. Skal teste hver dag å se hvordan streken utvikler seg.
Maine Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg har IKM 5 april. Hadde utslag på el-testen 21.02.08 og antakelig el dagen etter. Jeg venter med å teste til søndag. Ved tidligere graviditeter har jeg testet negativt rundt IKM, men postivt noen dager etter. Dette blir spennende
Maine Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Obs; trodde du mente IKM 05. april, men ser at du skrev el, beklager. Da henger jeg to uker forran dere (eller to uker etter dersom TR dukker opp).
Nikoline74 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Hi, hi Det er forvirrende med alle forkortelser, krysser fingrer for deg!!!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Hei! Jeg venter el hvilken dag som helst nå egentlig, er på dag 14 i dag. Fikk el på dag 16 sist, så kan godt hende at jeg og har el 5. april. Jeg går på dobbel pergo denne pp, og mest sannsynlig får jeg el, og da har jeg jo en sjangs for å bli gravid denne pp. Blir spennende framover et par uker... Krysser fingrene for en spire denne pp. Lykke til!!!
desemberbaby<3 Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Hei! Jeg startet med El tester på mandag for første gang. Håper jeg får El nå i nærmeste framtid. Er på dag 15 i dag så er på tide....hvis jeg ikke allrede har hatt det da. Merker ikke på kroppen når jeg har eggløsning. Men håper testen blr positiv i morgen:D Da er det bare å kjøre på. Hihi
Nikoline74 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2008 Jeg startet på dag 11 (1. april) for sikkerhets skyld, tar dette også som ei læring om min egen kropp. Det som "bekymrer" meg er at til helga skal jeg bort fra fredag til lørdagskveld, og tenk om begge strekene lyser mot meg fredagsmorgen, hjelp... da blir det å hive seg i bilen hjem til min kjære,... Men egget gir meg jo egentlig frist til lørdagskvelden da...Ha, ha, ha. Snakk om å bli engasjert : )) Spennende ihvertfall!
Nikoline74 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2008 Fortsatt ingen tegn til EL... Og idag reiser jeg, men det gjør visst ikke så mye. Hihi God helg!
Gjest Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Hei, hei! Jeg trodde faktisk at jeg hadde hatt eggløsning, men da jeg var på utredning i går, så fant gynokologen ut at jeg mest sannsynlig ville få det i morgen, så da har jeg også eggløsning den 5.april. Spennende!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Jeg har heller ikke hatt el enda, så må bare smøre meg med tålmodighet... Begynner å gå tom for tester, bare 2 igjen, så nå bør jeg få el i løpet av helga altså!!! Og ikke flere feilsymbol nå... Hehe... Skal prøve å få tak i mer el tester på apoteket i morgen, men vil bare ha CB digital jeg, så er ikke så lett å få tak i... Krysser fingrene for el i helga Og positiv g-test om 2 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå