2010 baby =)? Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Noen som har hatt dette og kan si hvor vondt det var ? Har fått time til dette, gruer meg noe helt ekstremt....
Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg har tatt det, var ubehagelig, men slapper d av går det fint... Var litt ubehagelig da legen førte det inn, men kjente ingenting etter det, fikk rikelig med bedøvelsegele på, så er ingenting å grue seg til. Bare husk å tisse rett før du går inn, ellers setter de kateter på deg, det var faktisk ekklere:) Takler du GU, takler du fint dette også
2010 baby =)? Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Hei takk for svar =) Jeg har tatt cystometri, samme greia bare ikke kamera kan du si og det syns jeg var jævli vondt. Å få satt kateter var også grusomt...Skulle ønske jeg tålte mer!
Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Uff, ja er ikke noe særlig dette der... Tror det kameraet som er på tuppen er ganske mikoroskopisk lite, så tror ikke du kjenner noe forskjell på det=) Blir vel kanskje ca samme greia som du hadde sist da:/ Masse lykke til iallfall:)
2010 baby =)? Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Tusen takk, skjelver og svetter som en annen tulling. Har fullstendig sykehus angst og med sånne undersøkelser blir ikke angsten mindre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå