Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hvor i hel**** e du for tiden????? Det e jo fritt vilt her inne. Skandale!!!! Nå må du komme og rydde opp!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Sorry.. arbeidsmengden tok litt av her hjemme:-)
kanutteogkruttet Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Hehehe.... var det ikke hyppige møter hos psykologen du mente nå Dryppert?! * Tar på meg bikinein å springer rett forran deg... * Hehe
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Den overvektige psykolen min (kvinnelig) er selv under forebyggende behandling for å forebygge seg mot mine plager:-)
kanutteogkruttet Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Tror hun bør tvangsinnlegge deg under sesongen jeg er nok best for alle parter :-p
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 hææææææ.. her er det jeg som faktisk har makt til å tvangsinnlegge folk:-) Og skulle jeg bestemt så hadde alle tjukkiser vært sendt til Svalbard mellom 1 juni til 30 august:-)
kanutteogkruttet Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 * ler så jeg griner * Hehe..... Man sender ikke flertallet på isolat vettu..... Det er du d vennen som kanskje skulle hatt et lite opphold på svalbard i den perioden... Enklere å sende en mann opp dit, en en stor skokk "tjukkiser" for å bruke dine ord Hehe
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ???? Var da jævla til frekkhet fra den kanten da!!!! Det er da ikke riktig at JEG skal deporteres vekk pga fedmeproblematikken til alle de andre!! Blir like dumt som å sende alle antirøykerne til Svalbard på vinterer slik at vi får opphevet røykeforbudet her hjemme det:-) Ellers er det ganske så urettferdig at jeg skal sitte på restaurant å miste apetitten pga store slugger som slafser villt rundt seg med mat så sikkelspruten står rundt dem:-) tjukkisene skulle vært behandlet på samme måte som røykerne.. ut med dem, de forpester synsfeltet mitt og sørger for mental sperre mot mat og sex:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå