Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere andre som er over termin, hvordan er fosteraktiviteten hos dere? Jeg er 8 dager over termin i dag. Det er jo naturlig å tenke seg at fosteraktiviteten avtar noe i og med at det blir mindre plass der inne. Kjenner jo små tegn til liv innimellom, men ingen store krumspring. Ble litt nervøs fordi flere har påpekt hvor viktig det er å kjenne etter at det er godt med liv + at jeg sikkert har litt for god tid for tiden til å tenke på sånne ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...