Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Dere andre som er over termin, hvordan er fosteraktiviteten hos dere? Jeg er 8 dager over termin i dag. Det er jo naturlig å tenke seg at fosteraktiviteten avtar noe i og med at det blir mindre plass der inne. Kjenner jo små tegn til liv innimellom, men ingen store krumspring. Ble litt nervøs fordi flere har påpekt hvor viktig det er å kjenne etter at det er godt med liv + at jeg sikkert har litt for god tid for tiden til å tenke på sånne ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå