Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i uke 36 og plutselig slipper mannen bomba om at han har fått jobbintervju til drømmejobben - en dagsreise unna der vi bor hvor jeg ikke kjenner en levende sjel. Liten by oppe i landet.

Vi har ei datter fra før, og bor i nærheten av foreldrene mine.

Han må evt på jobbintervju neste uke (uke 37).

Jeg har overhodet ingen ønske om å flytte dit - den eneste grunnen er at da vil min mann bli lykkelig over å få drømmejobben. Sier jeg nei risikerer jeg at han blir ulykkelig og bitter. Jeg kan jo bli lykkelig der - det vet man aldri.

Hva gjør man i en slik situasjon?

PS: sorry hvis det er litt utenfor tema.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

kan du ikke prøve og flytte oppover til den byen og se hvordan du trives?

er jo ikke verre enn at du flytter tilbake til din hjemmby hvis du misstrive,så kan han ihvertfll ikke si at du ikk prøvde;)

kan jo hende det er noen her ine som kommer fra denne byen som du kan bli kjent med osv...

det er det jeg ville gjort,masse lykketil;)

Skrevet

gi det et forsøk, men ikkje selg hus og heim leig det heller ut så har dere noe å retunere til itilfelle det ikke fungerer.. er jo ikkje sikkert mannen syns det er det store han heller når han først er der oppe og jobber.. en vet aldri :) så hvis dere ikkje selger hus og heim så har dere noe å komme tilbake til..så kan dere heller leige noe sjøl til dere ser om dere vil bli værende..

Skrevet

Han vil vel uansett ha en prøveperiode og du skal være hjemmeværende en stund - er faktisk en mulighet for å prøve det ut, men når det er sagt - ikke undervurder det med å bo nærheten av besteforeldre både for kose og for hjelp - det er mye jobb med to stk så jeg synes du bør lage en prøveavtale med mannen din - da strekker du deg og han får prøvd seg evt, men ikke for enhver pris - familien må gå foran jobben mener jeg.

Skrevet

La i alle fall fyren gå på jobbintervjuet. Ikke sikkert at han får jobben, men da har du i alle fall latt han få sjansen. Ta det opp igjen til vurdering den dagen han ev. får jobbtilbudet;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...