3barnsmamma<3 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 siden el med el-blødning, har jeg hatt til dels sterke til middels sterke murringer nederst i magen og i korsryggen, hver dag i snart 2 uker. er dette et tegn på graviditet? har ikke utflod, ikke spes ømme pupper, bittelitt mer trøtt enn vanlig, magen har vært løs og hard om hverandre..mageknipe, ellers ingen sympt.. hva tror dere?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jepp det kan det være:o) Ta en test da vel.. Hehe!
3barnsmamma<3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 jeg har IKM i helga. klarte ikke dy meg, så tok en test i går, og negativ. men det er nok for tidlig enda.. forrige svangerskap testet jeg svaakt positiv dagen etter IKM, så best å vente noen dager til.. men det går så seiiiint... håper,håper
lykkelig78 Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Hei! Jeg har det akkurat som deg, så nhar også gått å lurt på dette. tok en test i går, men selvsagt negativ. Har ikm predag, så får ta en ny test da.... Huff denne ventinga altså.... Lykke til
Mummimamma:-) Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Hos meg var det tegn på graviditet da jeg var gravid. Men i det siste har jeg hatt murrigner uten å være gravid så - ta en test du!
3barnsmamma<3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 nå i dag har det vært lite murringer, men håper likevel på en spire..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå