Meg og knoll&tott Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 ...forhandlet frem 5KR MER I TIMEN til oss butikkansatte!!!! Kjempegreier!!! Og så kommer lokale lønnsforhandlinger oppå dær igjen:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Du bør vel vite hvem som har forhandlet for deg. Og du bør også vite forskjellen på LO og NHO. Det er en del av det å bli voksen.
Meg og knoll&tott Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 VET meget godt forskjell på Norsk HandelsOrganisasjon og LandsOrganisasjonen(for øvrig er det HK-handel og kontor- som representerer meg)!! Men siden jeg ikke var med under forhandlingen, så vet ikke jeg kem som sa ka og kem som var den som avgjorde lønnsførhandlingen;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 NHO står for næringslivets hovedorganisasjon.
Meg og knoll&tott Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 OK da... Så har jeg ikke så god greie på krig å fred å politikk å sånn... Men er no snill for det, og kjempeglad for mer i timen!!!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Personlig hadde jeg vel ikke takket NHO for akkurat det
Meg og knoll&tott Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Kanskje jeg bare skal takke meg sjøl da... Resulterer jo i renteoppgang, så til syvende og sist går det opp i opp...
Den lille prinsesse Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Ifølge økonomer blir det ikke renteoppgang av lønnsforhandlingene. Kanskje på tide å følge mer på hva som skjer i landet! Altfor mange høner der ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå