Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Mini er 4,5 mnd og har spist grøt litt under en mnd. Han er oppe i full porsjon nå. Jeg fullammer han, men plutselig så er han blitt så vanskelig til å få til å amme på dagene Eks på en dag kan være slik; han spiser 2-4 ganger på ei natt (det går kjempefint, da er han fornøyd!). Prøver å gi han litt pupp på morgnen, men da er det to sup og så slipper han og blir sinna. Prøver å gi han litt på formiddagen- det samme som skjer 2-3 ganger i løpet av like mange timer. Ei gang på ettermiddagen....av og til spiser han og av og til ikke, så er det grøt til kvelds (i halv seks tiden, og da er han heller ikke intr i noe ekstra drikke). Det er så frustrerende å ta han med ut på noe, for plutselig virker han kjempesulten og jeg tar puppen frem, han tar tak og suger 2 sup...så vips...slipper han og vil snu seg for å kikke litt, før han tar litt tak igjen, slipper, tar tak osv.....det er så tungvindt! Noen andre som har erfaringer med det samme som meg? Det føles som at pupp ikke er intr lenger, men jeg har jo lyst til å holde på litt lenger! Huff, dette ble litt rotete, men blir så frustrert over at han ikke vil spise seg "ferdig"......
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg har også hatt det slik som du nevner under ammingen. Lillegutt sugde noen tak, så vrei han seg bort. Tilslutt ble han irritert, og utdrivningsrefleksen ble vanskelig å få igang. Vi hadde det sånn på den tiden, mini er nå 6mnd. Jeg gav opp ammingen, fant ut at det ble mer stress enn kos. Nå gir jeg flaske og annen mat, og han virker mer fornøyd. Om du orker, så prøv en stund til. Kan være at det går over etterhvert også, og at han da tar puppen lettere igjen. Skrev innlegg jeg også om dette, og fikk da noen svar fra flere som hadde hatt det slik og mente det ville gå over. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå