*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 tok en celleprøve hos lege for en mnd siden, fikk besked fra legen at det var noen små endringer. å at jeg må ta en ny prøve om 4-6 mnd, 4 viss jeg er gravid og 6 viss ikke. men jeg er jo gravid. noen som vet om dette er noe å bekymre eg litt for?
Nina_J Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Du trenger ikke bekymre deg enda. Vent til resultatet fra den andre prøven før du tenker noe mer over det. Jeg tok en celleprøve som viste for lite celler, men neste prøve var helt fin
Trekkoppfuglen Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Ingen grunn til bekymring! De vil ha en celleprøve litt tidligere når man er gravid hvis det er små forandringer. Dette pga hormoner som kan påvirke slik at celleforandringene kan endre seg fortere enn normalt. Hvis du hadde hatt alvorlige forandringer, hadde du blitt henvist til gynekologisk poliklinikk for videre oppfølging der. Siden du ikke er blitt det, er det ihvertfall ingen grunn til bekymring. Selv går jeg på kontroller hver 8.uke på gyn pga alvorlige celleforandringer. Er helt greit det også. Jeg stoler på at de vet hva de gjør, og at de vil det beste for meg og babyen i magen. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå