Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig usikker på meg selv av og til så spør her jeg.

Når man søker på en lærerstilling så står det at man må ha godkjent undervisningskompetanse for å søke. jeg mangler to eksamener og har derfor ikke dette.

Må man ha alle fagene de ramser opp eller holder det at man har de fleste? jeg har feks ikke språkfag som engelsk tysk elelr spansk... . en av dem står som oftest nevnt. engelsk kan jeg ganske bra, men har ikke kompetanse i det.

hva innebærer kontaktlærerstilling? blir litt usikker på om jeg kan søke på noe sånt. vet vel egentlig ikke helt hva det innebærer...

uff, mister litt motet her jeg nå. å få tatt de fagene jeg mangler er ikke aktuelt akkurat nå og innebærer visst en god del papirarbeid for i hele tatt få lov til å ta dem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som kontaktlærer får du ansvaret for oppfølging av eleven. type foreldremøter, konferansetimer, møter med bup osv. En del jobb, som er dårlig kompensert i forhold til lønn.

I søknaden skriver du opp de fagene du har.Mange etterspør språkfag, og da vil de som har dette gå foran i køa. Skriv at du mangler to eksamener, og skriv når du planlegger å ta disse. Det har jo en del å si for din egen lønn bla.

Skrevet

Klart du kan søke:)

Opplys bare om at du har en ufullstendig utdanning. Utrolig mange uten formell utdanning som jobber i vikariater nå,så det tror jeg ikke skulle bli noe problem. Skader jo aldri å søke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...