Mockanin Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 skremte "vannet" av meg selv jeg. Sitter her på den nye jobben og gjør NADA.. kjeder meg noe vanvittig.. skal begynne noe som ligner på opplæring snart da. men i alle fall så fant jeg noen knappelignende greier under pulten min. Klåfingra som jeg er så trykka jeg jo.... kan tro jeg skvatt når pulten min bråka og "spratt" oppover i høyden... DÆGGERN, har jo heve-senkebord jo... Nå skal jeg leke videre med knappene mine.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Hehe, genialt. VIl ha sånn på stuebordet mitt jeg. :-p
maisel Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 bra du ikke jobber på et postkontor eller en bank/tellesentral for da er som regel slike knapper under bordet som regel ransalarmer... og det hadde vært litt kjipt. Spesielt en a de første dagene på ny jobb i tillegg da..hehe
Mockanin Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 kunne vøri moro med en liten utrykkning her. Jobber mange kjekkaser i politiet asså.. som det er her er det bare damer.... kjeeeeeedelig.. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå