Gå til innhold

Noen som vil se mitt nye hus??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest det var topp jeg!! men hva ble summen til slutt??

begynte å sikle over kjøkkenet, så mye skapplass.. hehe , kan vere med at mitt kjøkken er ganske lite...

gratulerer så mye , kjempegøy!!

Skrevet

Gratulerer med nytt hus! Har du bodd i enebolig fra før? VI har omtrent akkurat flyttet fra leilighet i Oslo til enebolig i litt mer landlige omgivelser. Helt fantastisk! Jeg for min del fikk alikevel (og har det vel ennå) litt ensomhetsfølelse. Er ikke mindre med venner nå, men er så vant med å ha hele Oslo rundt meg at nå virker alt litt mer stille ;-) Gleder meg alikevel forferdelig til at våren bryter gjennom for fullt. ENDELIG kan jeg sitte ute i solen i min egen hage. For ikke å snakke om grille! Ah... Gleder meg altså *hihi*

Skrevet

skal hele bli rødt og grønt ?

Skrevet

990 000kr ble det til slutt. Er velig fornøyd!

Bor i en liten leilighet nå. Blir godt å få masse plass. Nå er alt liksom stua oppå hverandre! Og lillejenta på 3 1/2 får eget rom.

Og det stooore kjøkkenet ja :) DIGG!!!! Har sååå lite nå.

Huset ligger ganske landlig til, med jorder og ¨gårdet rundt. Og så går det to hester rett bak huset. Det liker jeg:) Blir digg å kunne ligge på terassen og sole seg til sommer'n. Gleder meg!!! Tar over 30.april.

Huset trenger maling snart, så mulig det blir en annen farge. Vet da søren hvorfor terassen har annen farge enn huset!?

Skrevet

synes du er mega heldig jeg... har veldig lyst på en enebolig å eie... men er så sykt dyrt her hvor jeg bor, så må utdanne meg før eg kjøper noe tenker jeg:)

men iigjen gratulerer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...